Veelgestelde vragen

We hebben geprobeerd zoveel mogelijk onderwerpen en vragen aan bod te laten komen. Mocht er toch iets missen, aarzel dan niet en neem contact op met ons behulpzame support team om antwoord te krijgen op uw vraag.

  • Moet ik een Stellantis-voertuig hebben om uw autoverzekering te kunnen afsluiten?

    Nee, U hoeft geen Stellantis-voertuig te bezitten om onze autoverzekering te kunnen afsluiten. Onze polissen zijn beschikbaar voor alle merken. Ga naar www.stellantis-insurance.be om meer te weten te komen en een offerte te ontvangen.

  • Zijn alle ruiten van het voertuig gedekt onder een glasbreukdekking?

    Ja, met de optie glasbreuk zijn alle ruiten van uw verzekerde voertuig gedekt voor eventuele schade.

  • Is het mogelijk mijn bestaande verzekeringsdekking te upgraden?

    Ja, U kunt uw verzekering upgraden naar een hoger dekkingsniveau. Om dit in gang te zetten, dient U contact op te nemen met ons support team op +32 2 620 8091. Een medewerker zal U door de vereisten voor het upgraden van uw polis leiden.

  • Hoe zeg ik mijn autoverzekering op?

    Neem voor het opzeggen van uw verzekeringspolis contact op met ons klantenserviceteam via het telefoonnummer op onze pagina Contact met ons opnemen. Een medewerker zal U door het opzeggingsproces leiden.

  • Kan ik een auto zonder kenteken verzekeren of een auto die nog niet is afgeleverd?

    Ja, U kunt een verzekering afsluiten voor een voertuig dat nog niet is ingeschreven en geen geldig kenteken heeft. Voordat de polis geactiveerd wordt, is het echter vereist dat het voertuig geregistreerd wordt en dat het kenteken wordt doorgegeven.

  • Is mijn verzekering ook geldig in het buitenland?

    Uw autoverzekering biedt dekking in de landen die vermeld staan op uw groene kaart. Er is geen dekking in de landen die niet vermeld staan op de groene kaart.

  • Hoe kan ik mijn polisgegevens bijwerken?

    Om uw polisgegevens bij te werken, dient U het formulier in te vullen dat te vinden is onder "Mijn account". Een medewerker van ons team zal U helpen om de nodige wijzigingen aan te brengen.

  • Hoe kan ik mijn polis verlengen?

    Uw verzekeringspolis wordt op de verlengingsdatum automatisch verlengd. U ontvangt een bericht wanneer uw polis moet worden verlengd en U hoeft geen actie te ondernemen om deze te verlengen. Indien U van verlenging wilt afzien, dient U dat minstens 3 maanden voor de verlengingsdatum aan ons te melden, conform de Belgische regelgeving.

  • Welke juridische kosten dekt de polis?

    Indien van toepassing dekt de Rechtsbijstand de vergoeding van gerechtskosten en gerelateerde kosten voor het verdedigen van uw rechten, zowel bij buitengerechtelijke schikkingen als gerechtelijke procedures, tot de limiet vermeld in uw polis. Deze dekking geldt zowel voor incidenten met uw voertuig als voor eventuele contractuele geschillen die daarmee verband houden.

  • In welke gevallen biedt mijn autoverzekering geen dekking?

    Uw polis biedt geen dekking als U uw voertuig gebruikt buiten de landen die vermeld staan op uw groene kaart.

Nog vragen?

Als u het antwoord dat u zoekt niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar ons behulpzame team.

Neem contact met ons op

Vraag nu uw offerte aan

of ga verder met het kopen van de verzekering. U kunt nu beginnen en de aankoop later afronden.