Veelgestelde vragen

We hebben geprobeerd zoveel mogelijk onderwerpen en vragen aan bod te laten komen. Mocht er toch iets missen, aarzel dan niet en neem contact op met ons behulpzame support team om antwoord te krijgen op uw vraag.

  • Hoe dien ik een klacht in?

    Volg de volgende stappen om een klacht in te dienen: 1. Scrol naar de voettekst van de website en klik op “Klachtenafhandeling”. 2. Bekijk de aangeboden informatie om er zeker van te zijn dat U de procedure begrijpt. 3. Vul het klachtenformulier in en zorg ervoor dat U alle verplichte velden invult. 4. Voeg alle relevante ondersteunende documenten bij die ons helpen uw klacht te beoordelen. Als U hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons support team .

Nog vragen?

Als u het antwoord dat u zoekt niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar ons behulpzame team.

Neem contact met ons op

Vraag nu uw offerte aan

of ga verder met het kopen van de verzekering. U kunt nu beginnen en de aankoop later afronden.