Veelgestelde vragen
We hebben geprobeerd zoveel mogelijk onderwerpen en vragen aan bod te laten komen. Mocht er toch iets missen, aarzel dan niet en neem contact op met ons behulpzame support team om antwoord te krijgen op uw vraag.
We hebben geprobeerd zoveel mogelijk onderwerpen en vragen aan bod te laten komen. Mocht er toch iets missen, aarzel dan niet en neem contact op met ons behulpzame support team om antwoord te krijgen op uw vraag.
Als uw verzekerd voertuig betrokken is bij een ongeval, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen door een Eerste melding van de schade (FNOL) in te dienen. Dat kan telefonisch via +32 2 620 80 93 of via ons online platform. Wanneer U uw schadedossier indient, dient U informatie te verstrekken zoals: • Wanneer en waar het ongeval zich heeft voorgedaan • Een beschrijving van hoe het ongeval is gebeurd • Alle letsels van de bestuurder of de passagiers • Informatie over eventuele betrokken derden Een snelle melding helpt ons om uw schadedossier snel en efficiënt te verwerken.
Als u het antwoord dat u zoekt niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar ons behulpzame team.
Neem contact met ons opof ga verder met het kopen van de verzekering. U kunt nu beginnen en de aankoop later afronden.