Veelgestelde vragen

We hebben geprobeerd zoveel mogelijk onderwerpen en vragen aan bod te laten komen. Mocht er toch iets missen, aarzel dan niet en neem contact op met ons behulpzame support team om antwoord te krijgen op uw vraag.

  • Wat moet ik doen als mijn auto gestolen is?

    Als uw auto wordt gestolen, is de eerste stap klacht neerleggen bij de politie. Als dat is gebeurd, neem dan contact met ons op via +32 2 620 8093 , en ons team zal U helpen om een schadedossier wegens diefstal in te dienen en zal U door de volgende stappen leiden.

  • Hoeveel tijd heb ik om een schade te melden?

    U dient de schade na een ongeval met het verzekerde voertuig zo snel mogelijk te melden. De Eerste melding van de schade (FNOL) kan zo snel mogelijk telefonisch of via ons online platform worden ingediend.

  • Hoe dien ik een schadedossier in?

    Om een schadeclaim in te dienen, klikt u op de link "claims" bovenaan de pagina. Volg de stapsgewijze instructies en voeg alle vereiste documentatie toe. Controleer de verwachte responstijd, zodat u gedurende het hele proces op de hoogte blijft.

  • Welke documenten heb ik nodig om een schadeclaim in te dienen?

    Zorg ervoor dat u bij het indienen van een schadeclaim de volgende documenten bij de hand hebt: • Polisnummer en aanverwante documenten • Rijbewijs • Identiteitsbewijs • Kopie van het politierapport (indien van toepassing) • Groene kaart (verzekeringsbewijs) • Gegevens van alle betrokken personen, inclusief derden Daarnaast wordt u verzocht een gedetailleerde beschrijving te geven van hoe het ongeval zich heeft voorgedaan.

  • Wat gebeurt er na het indienen van een schadeclaim?

    Nadat u een schadeclaim hebt ingediend, zullen wij de gegevens van de schadeclaim, met inbegrip van de bewijsstukken, beoordelen om de aansprakelijkheid van zowel de verzekerde als eventueel betrokken derden te bepalen. We zullen ook de schade taxeren aan de voertuigen die in de schadeclaim zijn vermeld. Tijdens dit proces kan men contact met u opnemen met het verzoek bijkomende documentatie of informatie te verstrekken, zoals over het door u gekozen reparatiebedrijf.

  • Waar kan ik mijn verzekeringspolis zien?

    Om uw verzekeringspolis te bekijken, logt U in op Mijn Account door te klikken op de knop "Mijn Account" bovenaan de pagina. Als U bent ingelogd, krijgt U toegang tot al uw polisgegevens en kunt U verschillende zelfbedieningstools gebruiken.

Nog vragen?

Als u het antwoord dat u zoekt niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar ons behulpzame team.

Neem contact met ons op

Vraag nu uw offerte aan

of ga verder met het kopen van de verzekering. U kunt nu beginnen en de aankoop later afronden.