Bij Stellantis Insurance Limited zetten wij ons ervoor in om u de beste ervaring en service te bieden. We vertrouwen erop dat u ons vertelt wanneer we niet aan uw verwachtingen voldoen, want alleen dankzij uw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en ernaar blijven streven om de beste service te bieden die u van ons gewend bent.
Het spijt ons als u niet helemaal tevreden bent met onze service. Bij Stellantis Insurance streven we naar het hoogste niveau van klanttevredenheid, en deze is gebaseerd op de feedback die we van onze klanten ontvangen. Daarom nemen we elke klacht zeer serieus.
De eenvoudigste en snelste manier om een klacht in te dienen is door het formulier aan de linkerkant in te vullen. U kunt ook contact met ons opnemen:
of
Als u nog steeds niet tevreden bent, is de volgende stap om rechtstreeks schriftelijk contact op te nemen met de verzekeraar en uw klacht te richten aan de Klachtenfunctionaris:
of
Na ontvangst van de klacht, sturen wij u een ontvangstbevestiging van de klacht. De klacht zal onverwijld worden beoordeeld en verwerkt, en normaal gesproken ontvangt u binnen vijftien werkdagen na de datum van ontvangst van de klacht een volledig antwoord.
Indien dit niet mogelijk is, en indien het onderzoek niet binnen vijftien dagen na ontvangst van de klacht is afgerond, zullen wij u alsnog op de hoogte stellen van de actie die is ondernomen en van de datum waarop wij verwachten u volledig te kunnen antwoorden.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met het antwoord?
Als u niet tevreden bent met ons antwoord, raden we u aan om opnieuw contact met ons op te nemen via onderstaande e-mailadressen, afhankelijk van het soort product waarop uw klacht betrekking heeft:
- E-mail: complaint@touring.be
- Post: Touring, Service des plaintes, Boulevard du Roi Albert II 4, boîte 12, 1000 Bruxelles, Belgique.
- E-mail: customer.care.bnl@axa-assistance.com
- E-mail: customer.protection@axa.be
- Adres: Place du Trône 1, 1000 Brussel
Als u nog steeds niet tevreden bent met ons antwoord, hebt u het recht om een klacht in te dienen bij de Ombudsman voor verzekeringen:
Dienst Ombudsman voor verzekeringen
Square de Meeûs 35 - 1000 Brussel
Tel: +32 (0) 2 547 58 71
Fax: (+32) (0)2 547 59 75
https://www.ombudsman-insurance.be/
Het indienen van een klacht doet geen afbreuk aan uw recht om gerechtelijke stappen te ondernemen voor de Belgische rechtbanken.
U kunt ook contact opnemen met de Maltese arbiter voor financiële diensten:
Kantoor van de arbiter voor financiële diensten
N/S in Regional Road,
Msida MSD 1920, Malta
Tel: +356 7921 9961
Website: https://financialarbiter.org.mt/
Of de Belgische Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten (FSMA):
Rue du Congrès 12-14 - 1000 Brussel
Tel.: (+32) (0)2 220 52 11
Fax: (+32) (0)2 220 52 75