Veelgestelde vragen

We hebben geprobeerd zoveel mogelijk onderwerpen en vragen aan bod te laten komen. Mocht er toch iets missen, aarzel dan niet en neem contact op met ons behulpzame support team om antwoord te krijgen op uw vraag.

  • Wat moet ik doen bij een ongeval?

    Als uw verzekerd voertuig betrokken is bij een ongeval, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen door een Eerste melding van de schade (FNOL) in te dienen. Dat kan telefonisch via +32 2 620 80 93 of via ons online platform. Wanneer U uw schadedossier indient, dient U informatie te verstrekken zoals: • Wanneer en waar het ongeval zich heeft voorgedaan • Een beschrijving van hoe het ongeval is gebeurd • Alle letsels van de bestuurder of de passagiers • Informatie over eventuele betrokken derden Een snelle melding helpt ons om uw schadedossier snel en efficiënt te verwerken.

  • Hoe dien ik een klacht in?

    Volg de volgende stappen om een klacht in te dienen: 1. Scrol naar de voettekst van de website en klik op “Klachtenafhandeling”. 2. Bekijk de aangeboden informatie om er zeker van te zijn dat U de procedure begrijpt. 3. Vul het klachtenformulier in en zorg ervoor dat U alle verplichte velden invult. 4. Voeg alle relevante ondersteunende documenten bij die ons helpen uw klacht te beoordelen. Als U hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons support team .

  • Hoe kan ik een nieuwe SEPA automatische incasso instellen op mijn polis ?

    U kunt eenvoudig overstappen naar een SEPA automatische incasso door contact op te nemen met ons support team op +32 2 620 80 91; een van onze medewerkers zal U graag helpen.

  • Hoe kan ik een bestaande SEPA-machtiging intrekken?

    Neem voor het intrekken van een bestaande SEPA-machtiging contact op met ons support team op +32 2 620 80 91. Een medewerker van ons team zal U door het proces leiden en helpt U bij de nodige stappen

  • Wat zijn de criteria om in aanmerking te komen voor UBI?

    Neem voor meer informatie over de criteria om in aanmerking te komen voor onze UBI-dekking contact op met ons support team op +32 2 620 80 91. Ons team staat U graag bij met de details.

  • Hoe beëindig ik mijn UBI-dekking?

    Neem voor het opzeggen van uw UBI-dekking contact op met ons support team op +32 2 620 8091 . Een medewerker zal U door het proces leiden om uw UBI-dekking te beëindigen.

  • Hoe kan ik een UBI-dekking afsluiten?

    U kunt een UBI-dekking afsluiten bij het afsluiten van uw autoverzekering, door het gewenste dekkingsniveau te selecteren. Als U dit op een later moment wilt doen, kunt U gedurende de looptijd van uw polis op elk moment een UBI-dekking toevoegen, ook bij het verlengen.

  • Wat gebeurt er als mijn score onder de minimumvereiste zakt?

    Als uw rijscore onder de grenswaarde zakt, daalt uw korting niet onder het minimum van 10% dat is voorzien in ons Safe & Save-pakket (UBI). Zo krijgt U nog steeds korting voor veilig rijden, ook als uw score tijdelijk daalt.

  • Hoe kan UBI de kosten van mijn verzekering verlagen?

    Ons UBI-programma (op gebruik gebaseerde verzekering) is ontworpen om veilig rijden te belonen door korting te geven op uw verzekeringspremie. Hoe beter uw rijscore, hoe hoger de korting die U kunt krijgen, tot maximaal 25%. Door veilige rijgewoonten aan te houden, kunt U de kosten van uw dekking aanzienlijk verlagen.

  • Hoe vaak krijg ik informatie over mijn rijscore?

    Als U een UBI-dekking (op gebruik gebaseerde verzekering) aan uw polis toevoegt, ontvangt U maandelijks e-mailupdates met uw rijscore over de voorgaande periode. Zo blijft U op de hoogte van uw rijgewoonten en eventuele besparingsmogelijkheden.

Nog vragen?

Als u het antwoord dat u zoekt niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar ons behulpzame team.

Neem contact met ons op

Vraag nu uw offerte aan

of ga verder met het kopen van de verzekering. U kunt nu beginnen en de aankoop later afronden.