Eén naadloze ervaring. Van offerte tot schadedossier – en meer

Wij dagen onszelf uit om de allerbeste ervaring in autoverzekeringen te bieden. Of u nu start bij uw favoriete dealer of vanuit het comfort van uw woning, wij bieden een soepele en probleemloze ervaring.

Vraag direct een offerte aan of vind hieronder meer informatie

Uw autoverzekering van Stellantis Insurance

Stellantis Insurance maakt deel uit van een groter ecosysteem van producten en diensten en gerenommeerde automerken. Deze vormen samen het merk Stellantis. 

VERZEKERING

Ons toegewijde team van specialisten staat klaar om u te helpen ons eenvoudige online aanmeldingsproces voor verzekeringen te voltooien. Of als u een schadeclaim wilt indienen via ons online formulier. Wat de vraag ook is, we zijn er om te helpen.

FINANCIERING

Voeg verzekeringsdekking toe aan de door u gekozen financieringsoptie, rechtstreeks bij de dealer.

REPARATIES

Het merk Stellantis omvat een divers gamma van merken en biedt een groot aanbod aan voertuigen in verschillende segmenten. Met ongeveer 7 miljoen verkochte auto's per jaar, kunt u erop vertrouwen dat uw auto wordt gerepareerd met hoogwaardige, nauwkeurig ontworpen onderdelen die speciaal voor uw model zijn gemaakt.

De reis bij Stellantis Insurance

Previous journey slide Next journey slide Previous journey slide Next journey slide
01 / 04

BESTEL UW AUTO

Plaats de bestelling voor uw auto. U kunt ervoor kiezen om de auto te financieren via onze Stellantis-dealer of via de door u gewenste financieringsmethode.

02 / 04

KIES UW VERZEKERING

U hebt ook de flexibiliteit om uw verzekeringspolis aan te passen met een brede waaier aan opties en dekkingen. U kunt een offerte aanvragen bij de dealer en er op een later tijdstip vervolg aan geven, of u kunt ervoor kiezen om de procedure vanuit het comfort van uw eigen huis af te ronden wanneer het u uitkomt.

03 / 04

KOOP UW POLIS ONLINE

Voltooi uw polisbestelling en betaal deze veilig online. De polis wordt onmiddellijk uitgegeven, maar kan later geactiveerd worden.

04 / 04

STAP GEMAKKELIJK OVER

We activeren uw polis wanneer u met uw nieuwe auto wegrijdt en beëindigen alle eerdere polissen, zodat u niets hoeft te doen behalve uw auto besturen.

We zorgen dat u kunt blijven rijden met onze Bijstand + aanbiedingen

Bij het afsluiten van uw verzekeringspakket bij ons, kunt u ook kiezen uit een aantal optionele aanvullende dekkingen die aan uw polis kunnen worden toegevoegd en uw dekking verbeteren. Hieronder vindt u een klein voorbeeld. Uw dealer kan u een uitgebreider overzicht met aanvullende dekkingen verstrekken en alle vragen beantwoorden.

Bestuurdersbescherming

De optie ‘Bestuurdersbescherming’ garandeert uw gemoedsrust in alle omstandigheden, of u nu met uw eigen auto rijdt, of iemand anders met uw auto rijdt, of u met een andere auto dan uw eigen auto rijdt.

Reparaties

Als uw voertuig moet worden gerepareerd, kunt u gebruik maken van onze erkende partnergarages en er zeker van zijn dat uw voertuig wordt gerepareerd door erkende experts met originele onderdelen.

Vervangende auto

Indien uw auto total loss wordt verklaard ten gevolge van een ongeval, zorgen wij ervoor dat u een vervangende auto krijgt die qua grootte en model vergelijkbaar is; indien minder dan drie jaar oud. Bij diefstal krijgt u een vervangende auto gedurende 30 dagen.

SAFE & SAVE met Stellantis

Word beloond voor uw rijgedrag! Door het afsluiten van onze optie SAFE & SAVE, gelijktijdig met uw gewenste verzekering, kunt u gelijk vanaf het begin profiteren van een korting van 10% op uw verzekeringspremie. 

Daarnaast hebt u recht op verdere kortingen tot 25% op uw jaarpremie, gebaseerd op uw rijscore. Voeg ons SAFE & SAVE-plan (UBI) toe aan een nieuwe of bestaande polis en word vandaag al beloond voor uw rijgedrag.

Wat is mijn rijscore?

Met SAFE & SAVE wordt uw rijscore voornamelijk opgevolgd op basis van drie kritieke prestatie-indicatoren:

Acceleratie

Remmen

Snelheid

Een uitstekende reputatie

De expertise en reputatie van Stellantis gaan verder dan alleen verzekeringen. Een gerenommeerd en betrouwbaar merk opgebouwd door de jaren heen en bekend voor enkele van de bekendste automerken.

Veelgestelde Vragen

  • Hoe kan ik een UBI-dekking afsluiten?

    U kunt een UBI-dekking afsluiten bij het afsluiten van uw autoverzekering, door het gewenste dekkingsniveau te selecteren. Als U dit op een later moment wilt doen, kunt U gedurende de looptijd van uw polis op elk moment een UBI-dekking toevoegen, ook bij het verlengen.

  • Hoe kan UBI de kosten van mijn verzekering verlagen?

    Ons UBI-programma (op gebruik gebaseerde verzekering) is ontworpen om veilig rijden te belonen door korting te geven op uw verzekeringspremie. Hoe beter uw rijscore, hoe hoger de korting die U kunt krijgen, tot maximaal 25%. Door veilige rijgewoonten aan te houden, kunt U de kosten van uw dekking aanzienlijk verlagen.

  • Waar kan ik mijn verzekeringspolis zien?

    Om uw verzekeringspolis te bekijken, logt U in op Mijn Account door te klikken op de knop "Mijn Account" bovenaan de pagina. Als U bent ingelogd, krijgt U toegang tot al uw polisgegevens en kunt U verschillende zelfbedieningstools gebruiken.

  • Hoe dien ik een klacht in?

    Volg de volgende stappen om een klacht in te dienen: 1. Scrol naar de voettekst van de website en klik op “Klachtenafhandeling”. 2. Bekijk de aangeboden informatie om er zeker van te zijn dat U de procedure begrijpt. 3. Vul het klachtenformulier in en zorg ervoor dat U alle verplichte velden invult. 4. Voeg alle relevante ondersteunende documenten bij die ons helpen uw klacht te beoordelen. Als U hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons support team .

  • Wanneer heb ik recht op een vervangwagen auto ?

    U hebt recht op een vervangende auto onder de volgende voorwaarden: • Pech: Indien de hersteltijd meer dan 2 uur bedraagt, volgens de officiële verklaring van de hersteller, zal Touring gedurende 4 werkdagen gratis een vervangwagen ter beschikking stellen. • Ongeval: Als uw polis Mobiliteitsdekking omvat, zal Stellantis tot maximaal 26 opeenvolgende dagen een vervangwagen ter beschikking stellen (Algemene voorwaarden zijn van toepassing). Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden van uw polis.

  • Wat moet ik doen bij een ongeval?

    Als uw verzekerd voertuig betrokken is bij een ongeval, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen door een Eerste melding van de schade (FNOL) in te dienen. Dat kan telefonisch via +32 2 620 80 93 of via ons online platform. Wanneer U uw schadedossier indient, dient U informatie te verstrekken zoals: • Wanneer en waar het ongeval zich heeft voorgedaan • Een beschrijving van hoe het ongeval is gebeurd • Alle letsels van de bestuurder of de passagiers • Informatie over eventuele betrokken derden Een snelle melding helpt ons om uw schadedossier snel en efficiënt te verwerken.

  • Waar vind ik de Algemene voorwaarden van de website?

    U vindt onze Algemene voorwaarden onderaan elke pagina in de voettekst. Klik op "Juridische informatie" en U wordt doorgestuurd naar een pagina waar aan de rechterkant de link Algemene voorwaarden staat.

  • Hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg over een schadeclaim?

    We streven ernaar om elke schademelding (Eerste melding van de schade) op dezelfde werkdag te bevestigen, op voorwaarde dat deze tijdens de werkuren wordt ingediend. Ga voor meer informatie over onze schadeafhandeling naar deze: https://www.stellantis-insurance.be/nl/claims.

  • Hoe krijg ik toegang tot “Mijn account”?

    Om toegang te krijgen tot "Mijn account" klikt U op de knop "Mijn account" bovenaan de pagina.

  • Hoe dien ik een schadedossier in?

    Om een schadeclaim in te dienen, klikt u op de link "claims" bovenaan de pagina. Volg de stapsgewijze instructies en voeg alle vereiste documentatie toe. Controleer de verwachte responstijd, zodat u gedurende het hele proces op de hoogte blijft.

Ga naar veelgestelde vragen

Vraag nu uw offerte aan

of ga verder met het kopen van de verzekering. U kunt nu beginnen en de aankoop later afronden.

Start